Доставка та повернення

1. Доставка

1.1. Опрацювання та відправка замовлень здійснюється протягом 2-3 робочих днів (робочі дні – з понеділка по п’ятницю, за винятком святкових днів). 

Доставка по Україні здійснюється Новою Поштою. 

1.2. Після опрацювання замовлення, Ви отримаєте електронний лист з підтвердженням про відправку.

1.3. Якщо Ви не отримали своє замовлення протягом 3 днів після отримання електронного листа з підтвердженням відправлення, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою sales@pochejewelry.com, надавши своє ім'я та номер замовлення, і ми допоможемо Вам.

2. Повернення

2.1. На жаль, згідно з чинного законодавства України - ювелірні вироби не підлягають поверненню. Повернення товару можливе тільки в разі наявності технічного браку продукції.

2.2. Перед відправленням товару ми проводимо ретельну перевірку, але не можемо гарантувати його стан під час транспортування. У випадку отримання пошкодженої посилки, відповідальність несе оператор поштового зв'язку. Ми рекомендуємо скласти акт з представником оператора поштового зв'язку, у якому обов’язково слід зазначити факт того, що посилка пошкоджена, вказати характер пошкодження, детальний опис упаковки та її стану на момент отримання посилки. 

2.3. Ви можете відмовитися від отримання замовленого товару при доставці, якщо він не відповідає вашим очікуванням. Такий товар повинен бути повернутий кур'єру безпосередньо в момент доставки у його оригінальній упаковці. Якщо у вас виникли будь-які питання чи претензії до якості або комплектації товару під час отримання, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою, указаною нижче.

2.4. Якщо Ви повертаєте товар через неналежну якість, яка пов'язана з виробничим дефектом, ми можемо провести незалежну експертизу, щоб підтвердити цей дефект. Експертиза товару буде здійснена при отриманні повернення на наш склад, і після її проведення Ви отримаєте експертне заключення.

2.5. Після отримання вашого повернення на наш склад ми проводимо його перевірку протягом 14 робочих днів, щоб переконатися, що воно відповідає всім нижченаведеним правилам. Після цього грошові кошти будуть повернуті на вказану вами карту банку протягом трьох робочих днів після повної перевірки поверненого товару. Зверніть увагу, що кошти можуть бути повернуті тільки за товари зі звичайною ціною, товари з розділу Sale, на жаль, не підлягають поверненню.

3. Обмін

3.1. Ви можете обміняти прикраси належної якості у випадку невідповідного розміру або при необхідності замінити колір металу:

- обмін виробу відбувається в рамках однієї моделі на інший розмір (каблучки, браслету чи кольє);
- обмін виробу відбувається в рамках однієї моделі на інший колір металу.

3.2. Для отримання можливості обміну, Ваш товар повинен бути у тому ж стані, в якому Ви його отримали. Це означає, що товар не має бути пошкодженим і не має мати слідів використання.

2.2. Зверніться до нас за адресою sales@pochejewelry.com, щоб почати процес обміну протягом 14 днів з моменту отримання товару. 

2.4. Ви несете відповідальність за доставку повернення до нас за допомогою перевізника на Ваш вибір. 

2.5. Ми залишаємо за собою право відхилити обміну товарів, якщо вони були відправлені до нашого складу після закінчення 14-денного періоду, або якщо стан товарів відрізняється від того, в якому Ви їх отримали.

2.6.Ми повідомимо Вас про результати перевірки вашого повернення та рішення щодо його затвердження.

2.8. Обмін застосовується лише до товарів за звичайними цінами. На жаль, товари, що продаються зі знижкою, не підлягають обміну.

2.9. Ми не можемо здійснювати обмін товарів, придбаних через наших дистриб'юторів. Будь ласка, зверніться безпосередньо до них для обробки вашого обміну.